کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درگاه اینترنتی بانک‌ها تعطیل می‌شود

از ابتدای آذرماه سال‌جاری پذیرش کلیه پرداخت‌های اینترنتی در شبکه شتاب از طریق بانک‌ها متوقف می‌شود و تمام پرداخت‌ها در شبکه الکترونیک پرداخت کارت «شاپرک» متمرکز و تراکنش‌های مذکور صرفاً از طریق این شبکه انجام می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ بر اساس سیاست های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و طبق برنامه ریزی های انجام شده برای تمرکز و یکپارچه سازی نظام پرداخت کشور و با توجه به انجام این امر برای پایانه های فروش، کلیه پرداخت های اینترنتی از آذر ماه سال جاری در شبکه الکترونیکی پرداخت کارت «شاپرک» متمرکز و تراکنش های مذکور صرفا از طریق این شبکه انجام می شود. بنابراین پس از تاریخ فوق، پذیرش کلیه پرداخت های اینترنتی در شبکه شتاب از طریق بانک ها متوقف خواهد شد.

اجرای این طرح مستلزم فعالیتهای متنوع و متعدد در حوزه های زیر ساختی(فنی، امنیت و مقررات)، راهنمایی و توجیه پذیرندگان جهت آشنایی با شرایط پس از یکپارچه سازی، بانک ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت می باشد.

برای جلوگیری از توقف یا اختلال در ارائه خدمات پرداخت اینترنتی به پذیرندگان محترم، هماهنگی های لازم بین بانکهای ارائه کننده این خدمت، شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت و شاپرک در دست اقدام می باشد. شایان ذکر است که یکی از مهم ترین تاثیرات این یکپارچه سازی بی نیازی از تعدد درگاههای پرداخت بوده و پذیرنده اینترنتی صرف نظر از بانک مورد نظر خود جهت واریز وجوه می تواند از بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت دارای مجوز که فهرست آنها در سایت شاپرک موجود می باشد یکی را انتخاب نماید. در این شرایط کیفیت سرویس، عامل اصلی و تعیین کننده خواهد بود. یکی دیگر از نکات مهم در طرح یکپارچه سازی، ایجاد تمام صفحات پرداخت تحت دامنه shaparak.ir می باشد که مزیت آن سادگی در شناسایی صفحات پرداخت غیر واقعی خواهد بود. در این وضعیت کافی است دارندگان محترم کارت هنگام ورود به صفحه پرداخت، اطمینان حاصل نمایند که صفحه مورد نظر، یکی از زیر دامنه های این سایت می باشد. فرآیند دوران گذار از وضع موجود به وضع جدید (یکپارچه) هم اکنون آغاز گردیده و اطلاعات تکمیلی مورد نیاز پذیرندگان و دارندگان کارت متعاقبا از طریق سایت شاپرک اعلام خواهد شد.

به منظور اطمینان از ارائه دقیق اطلاعات و پاسخگویی به سوالات پذیرندگان اینترنتی امکان ثبت نام در سایت شاپرک فراهم گردیده است که از این عزیزان دعوت می شود در صورت تمایل از این امکان استفاده نمایند.

امید است این تغییرات پس از طی سریع مرحله گذار، با ارائه خدمتی منطبق با استاندارهای جهانی، پایدار و امن برای استفاده کنندگان موجبات رضایت هموطنان عزیز را فراهم نماید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17636 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/08/11 تعداد مشاهده: 2090
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/08/12 23:29
به گمانم با این سیستم جدید نه تنها چیزی از مشکلات کم نمیشه بلکه باید منتظر بوجود اومدن مشکلات بیشتر باشیم به خصوص برای کسبه و قشر کارگر
نام و نام خانوادگی ! 1392/08/12 22:26
الا لعنة الله علی الظالمین

حدا لعنتشون کنه ...
لدترین ها رو براشون آرزو می کنم !lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
علی محمدی 1392/08/12 11:48
بابا چه مسخره بازیه ، همه چی شده شاپرک ، یعنی الان بری چیزی بخری فردا میره تو حساب طرف
بابا مردم کار دارن ، بیکار نیستن اینهمه وقتشون هدر بره که معلوم نیس این پولا تو این یک روز تو حساب کی میرن